Følgere

torsdag 2. juni 2011

Bursdag

Enda ett herrekort. Dette stemplet er og fra platen som jeg brukte på kortet nedenfor. Begge arkene er fra Kaisercraft. Stjernepuncene jeg har brukt er blå, gul og grønn. Dies fra Tim Holtz Steampunck, On The Edge.  Kjetting og perler er fra Kort og Godt. Mini eyelets fra Amerikan Crafts.







                                    .
                                                                                                                                ..
                                                                                                                                             .
                                                                          

4 kommentarer:

  1. Knalltøft,dette ble bra!!

    SvarSlett
  2. Et skikkelig stilig herrekort. "Hjulene" nederst på kortet gir meg assosiasjoner om toghjul. Tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg. Ha en riktig god helg.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du fant den diesen for meg. Nå skal jeg bare vente i spenning og glede meg til alt som skal lages. Jippi;);)

    SvarSlett
  4. Så tøft herrekort i vintagestil.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett