Følgere

tirsdag 27. september 2011

Fødsel


                                                                                                                                                                                                 .                                                                                                                                                                                                                            .                                                                                                                                            

Det er lenge siden jeg har laget kort nå. Har ikke vært motivert til det før nå. Jeg har mistet en god venninne som fikk kreft for seks måneder siden og ble 52 år. 
                                                                                                                         
Har laget 2 like kort, det ene til ei jeg er tante til som fikk en gutt og det andre er til ei min samboer er onkel til som og fikk en gutt. Har brukt papir fra Pion. Bilde er fra et kort jeg har kjøpt og skannet. Har brukt blomster og stæsj fra Kort og Godt. De små blomstene husker jeg ikke hvor kommer fra. Bamsen er punch fra MS. Blonden er kjøpt i Tyrkia. Sløyfen har jeg laget med Ultimate Pro. Teksten har jeg printet fra pc. Har svertet rundt kantene med Van Dyke Brown fra Vick Bantock Ranger.  

2 kommentarer:

  1. Fine babykort!!
    Godt du har fått laget litt, og kanskje blir det litt mere til helga : )
    Blir kjekt!!

    SvarSlett
  2. Så fint baby kort.
    Så trist med din venninne.

    Ha en fin kveld.
    Klem:)

    SvarSlett