Følgere

søndag 14. juli 2013

Spasertur til moloen på Hellestø.



Her har jeg og Sivic tatt oss en tur ned til moloen på Hellestø.
Det er ikke mye som viser igjen av den.
Som dere ser på bilde var det helt vindstille.

Her sitter Siv Linda og nyter det fine været. Sjøhuset i bak-
grunnen ble bygget opp igjen etter at stormen tok det i fjor,
på den sammen steinmuren.

 
Her tror jeg Siv Linda fotograferer småbåter
med mobilen.
 
 
Og her fotograferer hun mosen på steinen.


Her har hun tatt fotografi av en reke i sjøen.
Her har jeg tatt ett bilde av stranda på Hellestø.

Her er det en hytte på fjellknausen. De har nok god utsikt utover
havet og på stranda. Langt uti havgapet kan man skimte Feistein
fyr.
Er ganske fornøyd med kvaliteten på bildene når de er tatt med
mobilen.
 
 










2 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra en herlig dag!!
    Her er jeg ihvertfall blitt linselus, fotografert fra alle kanter, knis...
    Synd du glemte solkremen, ikke godt å bli solbrent.
    Jeg storkoste meg, selv om ikke formen var helt på topp, så det var en alle tiders dag sammen med deg :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder! Vakker natur, fantastisk strand! Og så flinke dere er til å gå turer! Jeg er dessverre ikke noen ivrig turgåer. Litt i perioder kanskje, men det blir å tråkke gatelangs mest. Jeg har hvertfall ikke sånne turomgivelser som dere har! Takk for at du deler bilder fra turene deres, det er så koselig å se dem :)
    klem Unni

    SvarSlett