Følgere

tirsdag 11. mars 2014

Bursdag.

 
 

Her har jeg laget ett kort til ei jeg går i strikkeforening med som
ble 60 år. Motiv har jeg funnet på nettet. Diesen bak motivet er
Memory Box, Diamond background poppystamps 965. Rammen
bak motivet er fra Spellbinders S5-158. Hjertet er og fra
Spellbinders. Rosene er kjøpt i Thailand av våre kjekke leieboere.
De små halvperlene er fra K&G. Mønsterpapiret tror jeg er fra
Pion design. Teksten er skrevet på pc med hjelp av samboeren.
Har liftet Bente Årstad.
 

 

 
 
Har liftet Bente Årstad

6 kommentarer:

  1. Lekkert 60 års kort!!
    Ha en fin dag,klem

    SvarSlett
  2. Så masse lekkert du har laget siden jeg tittet innom her hos deg.
    Har ikke vert i noe form til å sitte på nett så mye, men håper på at det skal bli bedre.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  3. Nydelig bursdagskort! Så lekre dies!
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort du har laget og flotte dies du har brukt. :) Det er så fint med halvperler på kort syns jeg. Og et flott motiv.
    Klem fra Birgit.

    SvarSlett
  5. Lekkert kort og nydelig dies du har brukt.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Nydelig bursdagskort. lekre dies du har brukt. Mønsterpapiret passa godt inn her.
    Klem Linda :)

    SvarSlett