Følgere

søndag 8. mai 2011

Konfirmasjon

                                         
                                           
Fikk bestilling på 2 konfirmasjonskort av mor og
datter på lørdag, son måtte være ferdig samme dag.
På dette kortet har jeg brukt stempel fra Kort og
Godt og tekststempel fra Kreativ Hobby.
Ark fra Fancypantsdesign, kjøpt på
Kort og Godt.
Har brukt dies og pynt fra Tim Holtz.

Var på demo av Copic tusjer hos Kort og Godt på
lørdag,og da fikk jeg hjelp av dyktige Nina med å
fargelegge jakken. Har brukt T3,T5,T6 og T8.
Hadde ikke klart det uten hennes hjelp. Det er første
gangen jeg har brukt dem. Kjøpte en del tusjer, så 
jeg må gå på kurs for å lære og bruke dem 
    
      
                                     
                                         Inni har jeg brukt MS punch rain drop. Teksten har 
                                         jeg funnet på nettet. Pengelommen har jeg laget av 
                                         Sizzix dies Gift Card Holder. Har bare brukt litt av den.                       

                                          
                        

                                           På det andre kortet har jeg brukt stempel fra
                                           Paperbagstudio. Tekststemplet er fra Kreativ Hobby.
                                           Har brukt mønsterpapir fra Imaginations kjøpt på
                                           Kort og Godt. Stjernene er fra Easy Punch, blå, gul    
                                           og lys grønn.
                                         

                 
                                          Inni dette kortet har jeg brukt MS punch dooble loop.
                                          Bilde viser at den ene buen er bøyd ned.
                                          Teksten er funnet på nettet. Pengelommen har jeg laget
                                          av Sizzix dies Gift Card Holder. Har bare brukt litt av den.

                                          
|
                                       
                                       

7 kommentarer:

  1. Kjempefine konfirmantkort!!
    Og utrolig flott fargelagt!!!

    SvarSlett
  2. Såååå fine konfirmasjons kort.
    Nå har jeg sendt deg malen. Lykke til.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Kjempetøffe kort Kari!
    Takk for hyggelig kommentar i min blogg. Jeg legger meg til som følger for du lager utrolig mye flott!

    SvarSlett
  4. Så flotte kort du har laget og om det er ditt første forsøk med tusjene.... så kan jeg tenke meg at du virkelig kommer til å bli rågod på dett eher!

    Lekkert fargelagt og flotte detaljer du har med.

    Hilsen Renate

    SvarSlett
  5. Skikkelig stilig og riktig guttete konfkort.Flott fargelagt også. Ha en fin dag. :-)

    SvarSlett
  6. Flotte guttekort!
    Takk for hyggelig hilsen i min blogg.
    Blir følger her...

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Disse ble skikkelig flotte:)Likte godt stjernene og tannhjula:)

    SvarSlett