Følgere

onsdag 21. mars 2012

Konfirmasjon

Har vært på fargekurs hos Nina som jobber hos Kort og Godt.. Er mitt første motiv som jeg har farget..Er ikke helt fornøyd, så det er bare øve og øve. Dette konfirmasjonskortet skal jeg gi til datteren til min søster som skal stå konfirmasjon 28 april,og som vi er fadder til. Motiver er et digistamps fra. Lilli. Her har jeg brukt ark fra papirdesign. Motivet er fargelagt med copictusjer. På håret har jeg brukt: E 41,43,44,47. Ansikt: E 0000,000,00,21 og kinn R 20. Øyne: B 32,34. Bluse: V 12,15,17. Husker ikke hva jeg brukte på munnen. Blad punch Nellie Snellen FLP 031. Den store rosen er fra Prima Flowers. De små rosene husker jeg ikke hvor er kjøpt. Hjerteserviett fra Royal Lace og pynt er fra Kort og Godt.

7 kommentarer:

  1. Kjempefint kort og nydelig fargelagt Kari !!

    Gratulerer med dagen !!

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort du har laget of fint fargelagt :) Dette kan du .

    SvarSlett
  3. Ååh så nyyydelig, så flotte farger, nydelig pyntet og kjempefin fargelegging, flott glans og skygger :))
    Klem Lilli

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort Kari!!
    Og så lekker fargelegging av motivet:-))
    Takk for at du vil være med på Blog Candyen min.
    Ser at jeg ikke rakk å bli med på din desverre...
    Men jeg legger meg som følger av bloggen din
    for du lager jo så mye flott:-))

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott farvelagt :) :) Aldeles nydelig gjennomført kort!

    "Nåleetuiet" jeg blogget om, har jeg kjøpt på Sandnes garnutsalg - men jeg har sett samme etuiet på strikkebutikker her oppe i Alta, så jeg regner med at strikke/stoff-butikker har slike ;)

    SvarSlett
  6. Et nydelig kort og nydelig fargelagt:)
    Ha ei fine helg:9
    klem bente og takk for hyggelig besøk i bloggen:)

    SvarSlett
  7. Så fint kort du har laget, kjempefine farger :-)

    SvarSlett