Følgere

mandag 19. mars 2012

Bursdag








Nok et herrekort. Dette har jeg og laget på papirfesten. Her har jeg brukt stempel bil collage fra Vilda Stamps. Tekststempel tror jeg er fra NSS. Ark fra Storyteller.designed by Katrine hos Familieskatter. Har brukt metalltape som er tørrembosset med Tim Holtz Steampunkt set .Har fått metalltapen av sivic Etterpå har jeg tatt stempelpute over. Små "tannhjul" er kjøpt hos Kort og Godt. Dette kortet skal jeg gi til en som jeg er tante til. Han har bursdag 21 mars, samme dag som meg.

3 kommentarer:

  1. Dette var et kjekpetøft kort :)
    Stilig med metalltape..har kjøpt tape og akrylmaling, men har ikke turt å lage kort med det ennå.
    Dette må slå an :)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig, og enda flottere i virkeligheten , for dette kortet så jeg på papirfesten : )

    SvarSlett
  3. Hei.
    Da var jeg følger av bloggen din....
    Kjempestilig bursdagskort...veldig flott motiv....

    Klem fra Kaia

    SvarSlett